Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

«Απαίτησα από τον Διοικητή του ΟΓΑ ένορκη διοικητική εξέταση για να λάμψει η αλήθεια.....

Δήλωση του Κώστα Κόλλια Το κλίμα απαξίωσης του πολιτικού συστήματος είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό για όσους θέλουν να εξαπολύσουν προσωπικές επιθέσεις και ασύστατες αιτιάσεις. Οι πολίτες είναι καχύποπτοι και θεωρούν εξ ορισμού ότι οι πολιτικοί «είναι όλοι ίδιοι». Αρνούμαι κατηγορηματικά να ενταχθώ σε αυτήν την κατηγορία. Έχω πολεμήσει αυτήν την ισοπέδωση έμπρακτα, με ήθος, με αξιοπρέπεια, με σεβασμό στους συμπολίτες μου. Έπειτα από 12 χρόνια έντιμου πολιτικού βίου, δεν θα παραδώσω αμαχητί την υπόληψή μου. Έχω δεσμευθεί απέναντι στον κορινθιακό λαό ότι δεν πρόκειται να αφήσω το θέμα, ελπίζοντας ότι έτσι θα ξεχαστεί. Σήμερα απαίτησα με έγγραφό μου από τον Διοικητή του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης, προκειμένου να διαλευκανθεί η υπόθεση και να αποσύρω από το πρόσωπό μου και το τελευταίο ψήγμα λάσπης, που με πρωτοφανή εκδικητικότητα και προσωπική εμπάθεια μου εξαπολύθηκε από την πλευρά του Δημάρχου Κορινθίων, με στόχο την πολιτική μου εξόντωση. Μετά την ολοκλήρωση της ΕΔΕ, που ελπίζω να έρθει σύντομα, θα επανέλθω επί του θέματος και δεσμεύομαι ότι θα διεκδικήσω ώστε όλα τα στοιχεία που αφορούν την υπόθεση να δουν το φως της δημοσιότητας και να μάθει και ο τελευταίος Κορίνθιος πολίτης την αλήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου