Τρίτη 26 Απριλίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΨΩΜΙΑΔΗ...





Το αδιέξοδο του κ. Ψωμιάδη ενόψει της δρομολογημένης απομάκρυνσής του από τη θέση του Περιφερειάρχη, είναι πια φανερό σε όλους.
Φανερή είναι και η προσπάθειά του, με τις συνεχιζόμενες συκοφαντίες εναντίον μου να οικοδομήσει το προφίλ του εθνικιστή κομματάρχη. Σήμερα, πρόβαλε νέες αθλιότητες και ψεύδη για δήθεν σχέσεις μου με τον Σόρος και τους Αμερικάνους, αναφορές που επίσης έχω διαψεύσει κατηγορηματικά στο παρελθόν και που σήμερα απλά εμπλουτίζουν τη μήνυση που έχω ήδη καταθέσει εναντίον του.
Φυσικά ούτε λέξη για την ταμπακιέρα, ούτε λέξη για τις αποκαλύψεις των ψευδολογιών του σε έγκριτες εφημερίδες, για το χάρισμα των προστίμων σε κομματάρχες δικούς του και της ΝΔ, η οποία και τον καλύπτει.
Τώρα για το ποιος αγαπάει την πατρίδα του, φαίνεται και μόνο από το γεγονός ότι ο κ. Ψωμιάδης επιλέγει για δεύτερη φορά να μου επιτεθεί ενώ βρίσκομαι εκτός Ελλάδας:
·         την πρώτη φορά, διαστρεβλώνοντας και αποδυναμώνοντας το οικολογικό μήνυμα που εκπέμψαμε από τα Σκόπια ενάντια στους κοινούς πυρηνικούς σχεδιασμούς Γκρούεφσκι και Καραμανλή.
·         τώρα, ενώ βρίσκομαι στην Κωνσταντινούπολη σε κοινές αντιπυρηνικές διαμαρτυρίες με τους Τούρκους Πράσινους ενάντια στα πυρηνικά σχέδια της κυβέρνησης Ερντογάν.
Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά ότι οι εθνολαϊκιστές τύπου Ψωμιάδη, αυτοί που υποσκάπτουν το μέλλον των πολιτών και της χώρας, είναι τελικά και εθνικά επικίνδυνοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου