Αύξηση κατά 4,5% σημείωσε κατά τον  Μάρτιο  και σε σύγκριση με τον  αντίστοιχο μήνα του 2010 ο γενικός  δείκτης τιμών καταναλωτή, σύμφωνα με  ανακοίνωση της Ελληνικής  Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ). 
                                Αντίστοιχα κατά την περίοδο 2009-2010 ο πληθωρισμός είχε   παρουσιάσει αύξηση 3,9%. Σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2011 η ΕΛΣΤΑΤ   καταγράφει αύξηση του γενικού δείκτη κατά 3,3%. Σύμφωνα με την ανάλυση   της Αρχής και σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2011 καταγράφεται  αύξηση  κατά 37,5% στον κλάδο ένδυσης και υπόδησης, μετά και από το  τέλος των  χειμερινών εκπτώσεων. Για τον ίδιο λόγο καταγράφεται αύξηση  4.7% στα  διαρκή αγαθά και στα είδη νοικοκυριού, ενώ οι αυξήσεις στις  τιμές των  καυσίμων και των ασφαλίστρων αύξησαν το κόστος των μεταφορών  κατά 1,2%.
                                            Αντίστοιχα κατά την περίοδο 2009-2010 ο πληθωρισμός είχε   παρουσιάσει αύξηση 3,9%. Σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2011 η ΕΛΣΤΑΤ   καταγράφει αύξηση του γενικού δείκτη κατά 3,3%. Σύμφωνα με την ανάλυση   της Αρχής και σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2011 καταγράφεται  αύξηση  κατά 37,5% στον κλάδο ένδυσης και υπόδησης, μετά και από το  τέλος των  χειμερινών εκπτώσεων. Για τον ίδιο λόγο καταγράφεται αύξηση  4.7% στα  διαρκή αγαθά και στα είδη νοικοκυριού, ενώ οι αυξήσεις στις  τιμές των  καυσίμων και των ασφαλίστρων αύξησαν το κόστος των μεταφορών  κατά 1,2%.Αντίστοιχα και σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2010 η ΕΛΣΤΑΤ διαπιστώνει αυξήσεις της τάξης του 20% σε αλκοολούχα ποτά και προϊόντα καπνού και 8,9% στον τομέα των μεταφορών
 
 
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου