Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Παρέμβαση του Κώστα Κόλλια στην Επιτροπή της Βουλής για τον Προαστιακό....

Παρέμβαση στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων του Κοινοβουλίου πραγματοποίησε ο Βουλευτής Κορινθίας κ. Κώστας Κόλλιας σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος Κορίνθου – Αθήνας. Σχετικά με την παρέμβασή του ο κ. Κόλλιας δήλωσε:
«Στα πλαίσια ενημέρωσης που μας έγινε από τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών, μεταφορών και δικτύων, είχα την ευκαιρία να τον ενημερώσω προσωπικά για τα τεράστια προβλήματα που υπάρχουν στο τμήμα Κορίνθου – Αθήνας του Προαστιακού Σιδηροδρόμου. Προ καιρού είχα καταθέσει σχετική ερώτηση προς τον κύριο Ρέππα, στην οποία είχα περιγράψει την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί. Πρόσφατα έλαβα μία απάντηση, η οποία πέραν μίας δέσμευσης για τη λειτουργία μέχρι τον Οκτώβριο της γραμμής Λιόσια – Κιάτο, κατά τα λοιπά είναι ένα αόριστο ευχολόγιο.
Βεβαίως εξακολουθώ να παρακολουθώ στενά το ζήτημα, γι’ αυτό και θεώρησα σκόπιμο να επαναφέρω το θέμα στον ίδιο τον κύριο Υπουργό και να του καταθέσω την προσωπική μου μαρτυρία από τις σχεδόν καθημερινές μετακινήσεις μου με τον Προαστιακό. Του εξέθεσα την τριτοκοσμική εικόνα που αντικρίζουν χιλιάδες πολίτες, αλλά και τουρίστες που χρησιμοποιούν τη γραμμή. Η έλλειψη κλιματισμού σε πολλούς συρμούς, οι αλλεπάλληλες βλάβες, συχνά αφήνουν το κοινό στη μέση της διαδρομής να περιμένουν το επόμενο τρένο. Η ανεξέλεγκτη ανομία, έχει μετατρέψει τον Προαστιακό σε χώρο επαιτείας. Πολλές φορές ο κόσμος ταξιδεύει όρθιος επί ώρες, διότι σε ένα βαγόνι υπάρχουν άνθρωποι διπλάσιοι από τα προβλεπόμενα καθίσματα.
Όλα αυτά είναι καταστάσεις ανεπίτρεπτες για μία σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα και παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις και τις διαμαρτυρίες του επιβατικού κοινού, δεν βλέπουμε καμία βελτίωση. Γι’ αυτό και ζήτησα την προσωπική παρέμβαση του Υπουργού, ο οποίος βεβαίως αναγνώρισε την κατάσταση, πλην όμως με παρέπεμψε σε μελλοντική νομοθετική πρωτοβουλία για την αναδιάρθρωση και εξυγίανση των ελληνικών σιδηροδρόμων στο σύνολό τους.
Θα αναμένουμε βεβαίως να δούμε στη Βουλή σε τι ακριβώς θα συνίσταται αυτή η «εξυγίανση», διότι ως Νέα Δημοκρατία δεν την εννοούμε ούτε ως εκποίηση, ούτε ως διάλυση. Χρειάζεται μία ορθολογική διαχείριση, χρειάζεται να διορθωθούν τα κακώς κείμενα, όπως αυτά που βλέπουμε στον Προαστιακό, και τα οποία αμαυρώνουν την εικόνα των ελληνικών σιδηροδρόμων, τους απαξιώνουν. Καλλιεργούν δε ένα αρνητικό κλίμα στην κοινή γνώμη, η οποία στέκεται στη σπατάλη και την κακοδιαχείριση, αγνοώντας τις θαυμάσιες υπηρεσίες που θα μπορούσε να προσφέρει ένα γρήγορο, ασφαλές και οικολογικό μέσο, όπως είναι το τρένο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου