Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Με τον συνδυασμό του κ. Γιώργου Γκιώνη θα είναι υποψήφιος ο κ. Γιάννης Γκίκας....!

Πρόεδρος του Τοπικού Διαμερίσματος των Πισσίων του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας. «Τα τελευταία 4 χρόνια στα Πίσσια και το Σχοίνο έγινε έργο. Αποκτήσαμε υποδομές που ποτέ δεν είχαμε» τονίζει στην δήλωσή του ο κ. Γ. Γκίκας, επισημαίνοντας ότι ο κ. Γ. Γκιώνης, πέρα από το έργο του, «όποτε τον χρειαστήκαμε, έτρεξε προσωπικά» και δεν υπολόγισε ποτέ κομματικές ταυτότητες και πολιτικές σκοπιμότητες. «Συνεργάσθηκε άψογα μαζί μας, με ειλικρίνεια, με αμεσότητα», τόνισε ο Πρόεδρος του Τοπικού Διαμερίσματος των Πισσίων, ο οποίος στις εκλογές του 2006 είχε εκλεγεί με τον κ. Παύλο Παύλου.

Η ανακοίνωση του κ. Γ. Γκίκα έχει ως εξής:
«Οι εκλογές του Νοεμβρίου είναι ένα στοίχημα για τον τόπο μας. Με τον «Καλλικράτη» δημιουργούνται νέα δεδομένα και για τα Πίσσια και τον Σχοίνο και γενικά για την ευρύτερη περιοχή μας. Ανοίγονται καινούργιες δυνατότητες για να βελτιώσουμε την ζωή στα χωριά μας. Θα υπάρξουν όμως και δυσκολίες, που για να τις ξεπεράσουμε χρειάζεται η συνεργασία όλων.

Άνθρωποι που αγαπούν τον τόπο, όχι πολιτικοί

Στην ζωή μου έχω μάθει να αγωνίζομαι για τον τόπο μου και τους συμπολίτες μου. Δεν με ενδιαφέρουν τα αξιώματα, αλλά να κάνουμε κάτι καλό για τον τόπο μας. Για εμάς που ζούμε εκεί, για τα παιδιά μας. Αν εμείς, που ζούμε στα χωριά του Δήμου, δεν δραστηριοποιηθούμε, ο τόπος μας θα ερημώσει, τα Γεράνεια θα μείνουν απροστάτευτα, το φυσικό περιβάλλον θα κινδυνεύσει και οι επιπτώσεις θα είναι δραματικές για όλο τον Δήμο Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων.
Γι’ αυτό στις εκλογές του Νοεμβρίου θα είμαι παρών.

1 σχόλιο: