Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΚΙΑΤΟ- ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ-ΑΚΡΑΤΑ...



Την προσεχή Δευτέρα 23 Μαΐου συζητείται στην ολομέλεια της Βουλής η επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής κυρία Κατερίνα Φαρμάκη προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα με θέμα την εξέλιξη των έργων του Προαστιακού μετά το Κιάτο.
Το έργο αυτό περιλαμβάνει τη διπλή σιδηροδρομική γραμμή από το Κιάτο μέχρι λίγο μετά το Αίγιο (Ροδοδάφνη) και την κατασκευή σταθμών και στάσεων στο Ξυλόκαστρο και την Ακράτα. Το κείμενο της ερώτησης είναι το εξής:

«Η δημιουργία ενός αξιόπιστου και λειτουργικού σιδηροδρομικού δικτύου αποτελεί μια αναγκαιότητα, η οποία μπορεί να συμβάλλει έμπρακτα στην ανάπτυξη και στην προστασία του περιβάλλοντος, δεδομένου του γεγονότος ότι το τρένο αποτελεί το πιο λειτουργικό, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον μέσο μαζικής μεταφοράς, όπως, άλλωστε, έχει διαφανεί και από τη λειτουργία της γραμμής Αθηνών-Κορίνθου-Κιάτου.
Μόλις πριν από λίγες ημέρες εγκρίθηκε η δημοπράτηση τμήματος του έργου κατασκευής της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτου- Ροδοδάφνης προϋπολογισμού ύψους 94.000.000 . Το έργο αυτό θα περιλαμβάνει εκτός των άλλων και την κατασκευή των σταθμών και των στάσεων της γραμμής σε Ξυλόκαστρο, Ακράτα κ.λπ..
Η παραπάνω εξέλιξη μόνο θετικά μπορεί να εκληφθεί, καθώς δίνεται τέλος σε καθυστερήσεις ετών, οι οποίες λειτουργούσαν ανασταλτικά στην ομαλή εξέλιξη του έργου. Με δεδομένο ότι ο αρχικός σχεδιασμός του έργου προέβλεπε προϋπολογισμό ύψους 480.000.000 με συγχρηματοδότηση κατά 50% από το Ταμείο Συνοχής και ημερομηνία ολοκλήρωσης 31-12-2010, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1)      Ποιό είναι το ποσοστό ολοκλήρωσης των έργων που έχουν ήδη δημοπρατηθεί και κατασκευάζονται στην σιδηροδρομική γραμμή Κιάτου – Ροδοδάφνης;
2)      Ποιες εργασίες απομένουν να δημοπρατηθούν για την ολοκλήρωση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτου – Ροδοδάφνης;
3)      Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα του έργου συνολικά; »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου