Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ των Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ που μετέχουν... στην Εξεταστική Επιτροπή για τα δομημένα ομόλογα της 28/7/२०१०...

Είναι προφανές και σήμερα ότι οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας προσπαθούν απεγνωσμένα και με κάθε μέσο να παρακωλύσουν το έργο της Εξεταστικής Επιτροπής για τα δομημένα ομόλογα και να οδηγήσουν σε ατέρμονες και ανούσιες διαδικασίες που εμποδίζουν την ανάδειξη της αλήθειας για το σκάνδαλο εις βάρος των Ασφαλιστικών Ταμείων.



Φυσικά οι μεθοδεύσεις αυτές δεν θα γίνουν αποδεκτές. Σε ότι μας αφορά θα κινηθούμε με αίσθημα συνέπειας και ευθύνης αυστηρά στο πλαίσιο της εντολής που έχουμε από την Ολομέλεια της Βουλής για τον έλεγχο της υπόθεσης των δομημένων ομολόγων που κατέληξαν στα Ασφαλιστικά Ταμεία την περίοδο 2004 – 2007. Θα κινηθούμε με μοναδικό στόχο την αποκάλυψη της αλήθειας και των ευθυνών για αυτήν την απαράδεκτη μεθόδευση εις βάρος των ασφαλισμένων. Αλήθεια που δεν ήρθε στο φως μετά την συνειδητή επιχείρηση συγκάλυψης από την Κυβέρνηση της ΝΔ.



Η ΝΔ οφείλει να σταματήσει την τεχνητή όξυνση και την θεατρικού χαρακτήρα δημιουργία εντάσεων και να απαντήσει ευθέως εάν θέλει ή δεν θέλει να προχωρήσει το έργο της Εξεταστικής Επιτροπής.



Αλλιώς μπορούμε δικαιολογημένα να υποθέσουμε ότι κινείται με άλλες σκοπιμότητες που έχουν σχέση με τις γενικότερες εξελίξεις και τις πολλαπλές αποκαλύψεις για τα «επιτεύγματα» της διακυβέρνησής της. Προετοιμάζει δε σκηνικό οριστικής αποχώρησής της.



‘Οσο για τις δήθεν «απειλές» κατά μαρτύρων παραθέτουμε σχετικό απόσπασμα των Πρακτικών της 27/7/2010 (σελ. 241).



ΠΡΟΕΔΡΟΣ (ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΒΛΙΑΣ): Αισθανθήκατε να απειλείστε;

ΜΑΡΤΥΣ (ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΖΙΟΥΝΗΣ): Όχι, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Έγινε μια παρεξήγηση, ίσως ενδεχομένως να φταίω και εγώ. Εγώ πάντως το είπα από την αρχή ότι είμαι νομικός, δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις για αυτά τα πράγματα. Δεν είμαι καν οικονομολόγος. Θεωρήθηκε αυτό ότι δεν απαντάω. Αυτό που με ρωτά ο κ. Παπαχρήστος δεν απαιτεί νομικές γνώσεις, αλλά άλλες γνώσεις, τις οποίες εγώ δεν έχω. Δεν έτυχε να υπηρετήσω σε αυτή τη Διεύθυνση, υπηρετούσα στη Διεύθυνση Προϋπολογισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου