Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Αθανασιάδης: Έχω αποφασίσει, δεν ψηφίζω το Μεσοπρόθεσμο....




Αποφασισμένος να μην ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο εμφανίστηκε ο βουλευτής Κοζάνης του ΠΑΣΟΚ, Αλ. Αθανασιάδης, με δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Βήμα 99,5». Είχε προηγηθεί συνέντευξή του στην «Κ.Ε.», με την οποία είχε προαναγγείλει ότι δεν θα το ψηφίσει, εκφράζοντας τη διαφωνία του με την προοπτική ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ.
"Δεν θα το ψηφίσω. Έχω αποφασίσει. Έχω μάθει να υπηρετώ τις αξίες μου και τα πιστεύω μου. Δεν θα το ψηφίσω, διότι πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να έλθει πακέτο. Έπρεπε να έλθει αναλυτικά",  είπε σήμερα. Διευκρίνισε ότι δεν είναι ικανοποιημένος από τις αλλαγές που έγιναν στο οικονομικό πρόγραμμα για την περίοδο 2012-2015 και πρόσθεσε ότι, κατά την άποψή του, το δεύτερο μνημόνιο δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στην εκλογική του περιφέρεια και στη χώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου